راهنمای خرید

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

رنگ‌ آمیزی با مداد رنگی، نه تنها یک سرگرمی جذاب و دوست‌ داشتنی برای کودکان است، بلکه فواید بسیاری برای رشد ذهنی، مهارت‌ های دستی و خلاقیت آن‌ ها نیز به ارمغان می‌ آورد. به همین دلیل، این فعالیت در مدارس و مهد های کودک مورد توجه بسیاری قرار می‌ گیرد. انتخاب بهترین مداد رنگی برای کودکان، می‌ تواند به آن‌ ها در خلق آثار هنری زیبا و لذت‌ بخش‌ تر کمک کند. در این مطلب، همراه ما باشید تا نکاتی را در انتخاب بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان بررسی کنیم و همچنین، به معرفی برخی از بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان در بازار بپردازیم.

نکاتی در انتخاب بهترین مداد رنگی برای کودکان

در هنگام انتخاب و خرید مارک مداد رنگی برای کودکان، باید به چند نکته‌ ی اساسی توجه کرد. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین عوامل برای خرید مداد رنگی می پردازیم:

نیاز کودک

پیش از آن‌ که به دنبال برند خاصی باشید، به نیاز کودک خود توجه کنید. کودکان در سنین پایین مهد و دبستان، نیازی به مداد رنگی‌ های حرفه‌ ای با تعداد رنگ‌ های زیاد ندارند. یک بسته مداد رنگی 12 رنگ می‌ تواند نیاز آن‌ ها را برطرف کند. اما اگر کودک شما نیاز به یک ابزار حرفه ای تر و بهتر برای انجام کارهای هنری اش دارد، می توانید از بسته های 24 رنگ به بالا و مدل های حرفه ای تر خریداری و استفاده کنید.

قابلیت حمل آسان

مداد رنگی باید در جعبه‌ ای با ابعاد مناسب ارائه شود تا کودک به راحتی آن را حمل کند. حمل و نقل جعبه‌ های بزرگ و سنگین مداد رنگی برای کودکان دشوار است. گاها یک بسته مداد رنگی 7 رنگ برای کودکان کوچکتر از 3 سال مناسب است. ولی استاندارد سایز مداد رنگی 12 رنگ است.

نرمی نوک مداد

نوک مداد رنگی نباید خیلی سفت یا خیلی نرم باشد. نوک سفت، فشار زیادی به دست کودک وارد می‌ کند و نوک نرم، به راحتی می‌ شکند. بنابراین مداد رنگی نه باید خیلی سفت باشد و نه خیلی نرم که به راحتی شکسته شود. کودکانی که برای اولین بار با مداد رنگی کار میکنند فشار بسیاری بر روی مداد رنگی وارد میکنند و اگر نوک مداد بیش از حد نرم باشد به راحتی شکسته می شود.

بودجه

مداد رنگی ها در طیف های قیمتی مختلفی عرضه می شوند. نیازی نیست که برای شروع کار گران ترین مداد رنگی ها را بخرید. می توانید با مداد رنگی های معمولی و با کیفیت شروع کنید و بعدا با توجه به علاقه و مهارت کودک، مداد رنگی های حرفه ای تری را برای او تهیه کنید.

بهترین برند مداد رنگی برای کودکان

برند های متعددی در زمینه‌ ی تولید مداد رنگی برای کودکان فعالیت می‌ کنند. در ادامه، به معرفی برخی از بهترین مارک مداد رنگی ایرانی و خارجی در این زمینه می‌ پردازیم:

برند های ایرانی

برند های بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم تحریر برای کودکان و علل خصوص تولید مداد رنگی وجود دارند که در ادامه ما به معرفی بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان ساخت ایران می پردازیم:

برند پاپکو

پاپکو نام تجاری شرکت پارسا پلاستیک است. پاپکو یکی از برترین مارک مداد رنگی محبوب و معروف ایرانی است که در زمینه تولید لوازم تحریر فعالیت میکند. این برند کار خود را در سال 1363 شروع کرد و تا به الان خط تولید های مداد، خودکار، مداد رنگی، پاک کن و تراش، و لوازم التحریر تخصصی تر و فانتزی را داراست. مداد رنگی برای کودکان محصولی است که پاپکو در تولید آن بسیار عالی عمل کرده است.

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

برند آریا

این برند سابقه‌ ای حدودا 60 ساله دارد و مداد رنگی‌ های با کیفیت و مقرون به صرفه را در بسته‌ بندی‌ های 12 تا 24 رنگ به بازار عرضه می‌کند. برند آریا سالیان سال است که محصولات هنری برای کودکان تولید می کند. برند آریا به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع محصولات و سابقه طولانی در بین مصرف‌ کنندگان ایرانی محبوبیت زیادی کسب کرده است. برند آریا با تولید محصولات هنری و لوازم تحریر به یکی از بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان به حساب می آید.

برند سی بی اس (CBS)

برند سی بی اس (CBS) که مخفف شده سیمای بی‌ نظیر استقامت است، یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم‌ التحریر، اسباب‌ بازی و نوشت‌ افزار فعالیت می‌کند. این برند در سال 1391 تاسیس شده و از آن زمان تا کنون به یکی از بهترین برند های محبوب و شناخته‌ شده در بازار ایران تبدیل شده است.

محصولات سی بی اس با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. مداد نوشتاری و مداد رنگی برند سی بی اس(CBS) یکی از بهترین مارک مداد رنگی در ایران است.

برند کوه نور

این برند ایرانی یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین برند لوازم تحریر در ایران است. مداد رنگی‌ های کوه نور در دو نوع معمولی و جوهری عرضه می‌ شوند. مداد رنگی‌ های معمولی کوه نور برای کودکان خردسال مناسب هستند، در حالی که مداد رنگی‌ های جوهری برای کودکان در سنین بالاتر که به دنبال رنگ‌ های درخشان‌ تر و ماندگارتر هستند، مناسب‌ تر هستند.

برند های خارجی

در ادامه به بررسی برخی برند های خارجی معروف در ایران می پردازیم. این برند ها از قدیم تا به الان در سطح جهانی پرطرفدار و خوشنام واقع شده اند و کیفیت بالای محصولات آنها علت این قضیه است. از معروف ترین و نام آشنا ترین لوازم تحریر برند خارجی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

فابرکاستل

فابرکاستل یکی از محبوب ترین برند های خارجی در ایران، در زمینه تولید محصولاتی اعم از مداد رنگی و لوازم تحریر فعالیت دارد. این برند آلمانی، قدمتی 250 ساله دارد و در تولید مداد رنگی‌ هایی با طیف رنگی وسیع و کیفیت بالا مشهور است. فابر کاستل از محبوب ترین و نام آشنا ترین مارک مداد رنگی برای کودکان در ایران شناخته میشود.

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

استدلر

استدلر نیز یکی دیگر از برند های معروف لوازم التحریر در ایران است. این برند آلمانی نیز در تولید مداد رنگی‌ های با کیفیت و تنوع بالا فعالیت می‌ کند و از نظر قیمت، رنج مناسب‌ تری نسبت به فابرکاستل دارد. با این حال هر دو این برند ها از بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان محسوب میشوند.

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

پلیکان

پلیکان، یک برند آلمانی است که با تولید کالا های هنری و لوازم تحریر با کیفیت بالا، در تولید مداد رنگی با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت میکند. شاید اسم برند پلیکان را نسبت به دیگر رقبا کمتر شنیده باشید، اما این دلیلی بر کمتر بودن کیفیت مداد رنگی پلیکان نیست. پلیکان یکی از معدود ترین مارک مداد رنگی در جهان است به علت داشتن کیفیت بسیار بالا، تحسین شده است.

اونر(Owner)

اونر یک برند آسیایی معروف در زمینه تولید لوازم تحریر است. شرکت اونر ابتدا در کشور کره جنوبی تاسیس و اکنون دارای چندین خط تولید مجزا است. این برند سال‌ های زیادی است که در زمینه لوازم تحریر فعالیت می‌ کند و به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب نوشت افزار و لوازم هنری‌ اش شناخته شده است. از محصولات محبوب این برند آسیایی میتوان به خودکار ها و نوشت افزار های تخصصی با کیفیت از جمله مداد رنگی اشاره کرد.

 

در انتها انتخاب بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان، به سلیقه و نیاز فرزند شما بستگی دارد. با توجه به نکاتی که در این مطلب ذکر شد، می‌ توانید بهترین انتخاب را برای فرزند دلبندتان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *